Communicatieservice |
|||||||
![]() |
Heeft u ondersteuning nodig bij het gebruik van uw smartphone? Wilt u de basis van internet of e-mailen onder de knie krijgen? Wilt u uitleg over WhatsApp of Facebook? Ook hiervoor kunt u terecht bij Lokaal & Sociaal, waar we u ondersteunen in de wereld van de online- en mobiele communicatie. |
||||||
Hoe werkt de communicatieservice? |
|||||||
Nadat u zich heeft aangemeld als klant bij het Sociaal Service Centrum van Lokaal & Sociaal, kunt u de communicatieservice inschakelen wanneer u ons nodig heeft. Daarvoor belt u ons via 0900-8487, waar uw wensen worden besproken en een afspraak wordt ingepland. Ook wordt tijdens dit gesprek afgesproken hoelang u ons nodig heeft en welke kosten hieraan verbonden zijn. De communicatieservice komt vervolgens op de afgesproken dag bij u langs om samen tot het gewenste resultaat te komen. Hierbij maken we gebruik van duidelijke handleidingen die u stap voor stap bij de hand nemen. |
|||||||
Welke werkzaamheden verricht de communicatieservice? |
|||||||
U kunt de communicatieservice inschakelen voor de volgende werkzaamheden:
|
|||||||
Hoeveel kost de communicatieservice? |
|||||||
De communicatieservice rekent een prijs van € 20 per uur. Bij het inschatten van het aantal uur ondersteuning wordt tevens rekening gehouden met reistijd. Lokaal & Sociaal biedt de mogelijkheid per PIN of via bewindvoering te betalen. Alle genoemde prijzen zijn exclusief 9% BTW. |
|||||||